Walking hockey is een vorm van hockey waarin je lekker buiten bezig bent met bal en stick, maar op een wat lager tempo. Deze hockeyvorm is ideaal voor de oudere spelers. Daarnaast staat gezelligheid en verantwoord bewegen centraal. Iedereen is welkom, met of zonder ervaring. Aanmelden kan via de site. Daar is ook een filmpje te bekijken om een indruk te krijgen van walking hockey.
We beginnen met een kopje koffie of thee om 10.45 uur, daarna start de training.