In de Herstelgroep eetstoornissen is ruimte om alles te bespreken dat te maken heeft met jouw eetstoornis. De herstelgroep is een veilige plek waar je (h)erkenning, begrip en betrokkenheid vindt. Ervaringsdeskundigen begeleiden de groep. Je krijgt meer inzicht in je gedachten, gevoelens en gedrag en neemt stappen om te veranderen. Daarnaast werk je aan een positief zelfbeeld, meer zelfvertrouwen en acceptatie.
De herstelgroep eetstoornissen is bedoeld voor jou als:
Als je je hierin herkent nodigen we jou graag uit om deel te nemen aan de groep. In de herstelgroep zul je merken dat je er niet alleen voor staat.
De groep werkt met een serie van 8 weken. Aan het begin van elke serie kunnen deelnemers in- en uitstromen. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan aan via onze website. Aanmelden voor de groep is verplicht.
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken