Buurtbewoners komen samen en kunnen genieten van een heerlijke vegetarische gezonde maaltijd. Iedereen uit Hatert mag aanschuiven. Heb je een keer geen zin om te koken, alleen thuis, wil je nieuwe mensen leren kennen of gewoon gezellig mee-eten? Meld je dan aan via de mail voor maandag. Tip: neem een leeg bakje mee voor als er eten over blijft.
iedere tweede woensdag van de maand om 18.00 uur (behalve tijdens de zomervakantie