Wil je mooiere foto’s maken met je smartphone? Nieuwe mensen ontmoeten? En geïnspireerd raken over je eigen omgeving? Kom dan ook naar de maandelijkse fotoclub in de Stip. Ervaring is niet nodig, zin en nieuwsgierigheid wel. ledereen is welkom.
Iedere eerste maandagochtend van de maand kun je met je mobiele telefoon terecht in de Stip. We drinken een bakje koffie of thee, bekijken foto’s van fotografen en onze eigen foto’s. Tussen de bijeenkomsten door delen we foto’s met elkaar in de Whatsapp-groep. Loop gewoon eens binnen. Aanmelden hoeft niet. Tot aan de zomervakantie zijn de Fotoclub bijeenkomsten op: 7 april, 12 mei en 2 juni.
iedere eerste maandagochtend van de maand van 10.30 – 12 uur