Tijdens de cursus leer je jezelf beter kennen. En je leert hoe je beter met je autisme om kunt gaan. Dit doe je in een groep met andere mensen met autisme. Voor mensen van 18 jaar en ouder met een diagnose in het autistisch spectrum en een normaal begaafde intelligentie.
Je volgt een cursus van 10 bijeenkomsten. Elke bijeenkomst duurt 2 uur. De onderwerpen zijn:
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken