Sporten is leuk en goed voor de gezondheid. Toch is het niet voor iedereen vanzelfsprekend. Niet iedereen voelt zich thuis in het gewone sportaanbod. Daarom is het fijn dat er een leuke en laagdrempelige manier is om tóch (meer) in beweging te komen.
De Leefstijlgroep van het Zelfregiecentrum Nijmegen komt samen op donderdagmiddag. Om de week gaan we lekker bewegen. Dat doen we in samenwerking met de Beweegbus, die sporten op locatie mogelijk maakt. En altijd onder goede begeleiding en afgestemd op wat je kunt en wilt.
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken