Elke maandagochtend ontmoeten buurtbewoners elkaar op een laagdrempelige manier in café De Kroon. De koffie is gratis maar een vrijwillige bijdrage wordt enorm gewaardeerd. Er is ruimte voor gesprek, spelletje kaarten of bewegen of een gedicht. En deze aanpak is succesvol. Sinds september zijn er voldoende medewerkers en komen er elke maandag ochtend 15 tot 20 mensen. De medewerkers gaan onder zoeken of de buurthuiskamer ook op een middag geopend zou kunnen worden bijvoorbeeld donderdag of vrijdag.
Gebruik onderstaande filters om gericht te zoeken